23/4 Onsdag !!! Promenad .Våg , Locktång !!!

Då hux flux fick jag lust att börja blogga igen ..Tänk att snart har hela April gått ..Snart är sommaren här ..Fast exakt nu är min B.Ä.S.T.A Årstid ..Våren är bäst helt klart ...

I dag så gav vi oss iväg o skulle vara duktiga o gå till Öppna Förskolan !!!
Tänk !!!!Liten är snart 9 månader o jag har inte hunnit enns till Öppna Förskolan  ..Eller om jag ska vara ärlig ..Kanske mer inte haft lust ..Känns inte riktigt roligt att sitta där i ring o sjunga med småttingar ..  Men nu känner jag att Tindra behöver träffa andra barn i sin ålder ..Och man kan ju alltid fika "skratt" .. Skriver hon som inte får äta varken godis eller fikabröd dom närmaste månaderna ..Ja ja en kaffe kan ju alltid slinka ner :-) ..

När jag äntligen hade laddat för Öppna Förkolan så hittade jag inte stället "suck" så typiskt mig ..Blir till att googla upp adressen sedan  ..Tog en promenad i Våårsolen . Liten har även sin nya solhatt på sig (som jag fyndade i går (Y) )..40 kr på Lindex ..Perfekt !!! ..Var perfekt då hon inte gillar sol i ögonen ..Såg så många blommor o alla knoppar som håller på slår ut ..Man kan inte bli mer än på bra humör när man ser allt som växer o gror ...
   
Underbart med sol men lite kyligare i dag  ..Men har hört ..Snart kommer värmen tillbax till oss ..Ska bli så härligt !!!! Måste även visa ..Är så otroligt glad att jag köpt den fina stickade skyddet för yggeln ..Då liten vill tugga på allt nu ..Tack du du cktiga tjej som gjorde den (Y) ..
  
Hamnade till slut på Lidl ..Vilka priser dom har ..Hade tänkt köpa lite mat men kom hem med en Våg för bara 149 kr .. Har en gammal skrutig redan men den är inte elektriks o lever sitt eget lilla liv ..Så nu finns det ingen bortförklaring längre ..O ja ,,  jag vägde som jag trodde ..Fy 17-ton ..Var kommer alla dessa kg från ..Hela 69 kg nu ..H.J.Ä.L.P !!!! Snart 70 kg till 1,61 cm ..Inte alls ok ..
 
Hittade även en Locktång ..För bara 179 kr .. Med massor av olika tångar ..Perfekt !!! Isa blev också glad för den så blev en eftermiddag med att locka hår :-) ..Skoj !!! Och sååååååå nöjd !!!!
Lite bilder på 2 lockiga personer en tjej o en tant hahaha ...
   


 
Nu bums i säng ..I morgon blir det till att ge sig av fixa skyltfönster i Solna (Y) ..
Trevlig kväll !!!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!