Onsdagen den 23/7 Varmaste dagen på hela sommaren !!!

I dag var det riktigt varmt ..Är så härligt med värme o sol så vi passade på att ge oss av fort ut till Älvsjöbadet ..Ville hinna innan alla människor kommer o solen blir för varm för liten .. Gissa om det går åt mycket solfaktor ..Barnen har solfaktor 50 o ändå så får man smörja in dom hela tiden ..Liten är lite rädd för poolen så vi stannande på land o solade , lekte Ist innan hon sommnade ..Så mamma fick en lugn stund :-) .. Var så gulligt när hon såg efter killarna när dom badade ..På vägen hem så blev det en svänng in till gungorna ..Killarna ville så grna att Tindra skulle få gunga ..Syskonkärlek på hög nivå där ..Så skön ..O alla är lika gulliga med Tindra ..Minns när alla var små ..Jösses !!! Vilka syskonbråk o svartsjuka,avensjuka det blev hela tiden ..Visst bråkar dom nu med men inte alls som då ..
Blev så glad när jag kom hem o såg vad som väntade på mig ..Mina vitaminer o vikttabletter ..Vet ej om det funkar men man kan alltid testa ..Så nu står vågen på 65,5 ..Hade lyckas gå under 65 men gick snabbt upp igen ..Har någon skum gräns där som jag inte kan gå ner ..Känner mig aldelens fluffig o inte alls i form ..Som jag hade hoppas ..Har ändå gott ett år nu snart ..Nästa vecka .. Sedan jag fick Tindra ..O jag hat testat så mycket olika varianter på mat träning osv ..Men antar att det tar tid ..Så nu är det upp till bevis ..Är det båg eller sanning !!!
Det lär vi veta om 4 veckor ..Hoppas på det sista Iaf ..
Kvällen fortsatte jag läsa om inredning ..har redan fått en massa tips ideer så gissa om jag vill göra om här hemma nu :-)  :-) .. Tindra hon börjar bli mer o mer vild o klättrer överallt nu mera ..Fast oftas så leker hon så fint med sina leksaker ..


Lite bilder från dagen

































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!