Söndagen den 17/8 Farsta , Sy kuddar , Nya höstkläder ,

Tänk vad fort helgen går ..Känns som jag inte hinner något här hemma .. Har ju min köpstop vecka ... O då passar det perfekt med rabbatkuponger jag fått från HM ..Tänk att jag fick hela 600 kr i kuponger ..Passar perfekt nu inför skolstarten ..Så blev till att gå långpromenad till Farsta ..Hittade byxor o tröja till Samuel o Elias ..Roligt med höstfärger nu ..Hittade själv en jätte fin jacka ..Den fanns i sandfärg också ..Annorlunda eftersom det oftast brukar vara går ..Så den får det bli i veckan ..Har lämnat in så mycket jackor o kläder nu på Secondhand så då kan man unna sig en ny jacka ..Kostade bara 399 kr ..Passar mig perfekt ... Tindra fick en ntt hårband o blev strumpbyxot till Isa ..Jimmie hittade jag inget till ..Var rätt urplockat på rea ..
Nu på kvällen har jag börjat ta tag i killarnas rum i morgon ska jag måla o möblera om o lägga till nya färger i rummet ..Hade tänkt mig vitt,rött o blått ..Sydde 2 kuddfodral av kökshanddukarna jag köpte i går ..Tyckte det blev bra ..Nu behöver jag bara köpa 2 till ..Vill ha 2 till kuddar på sängarna för dom ..Inte det lättaste att sy utan symaskin men gick bra ändå ..
Nu fortsätta röja i deras rum ..
Lite bilder från dagen
Tindra som förskoleflicka ..Snart så !!!





Mot Farsta

Hösten börjar komma nu :-)

Den här fina jackan bara måste jag köpa !!!







Fikadax på Farsta Gård !!!

Mycket spring på Tindra nu mera ..



Höstfin !!! Nya fina hårbandet ..

Lite nya kortärmade till killarna ..

O byxor ..Som dom säkert inte vill ha ..Mina joggingbyx killar .." suck" !!!

Till Isa o Tindra ..

Kökshandukarna jag fyndade i går !!

Utan symaskin går det också bra att sy kuddar :-)

Jag i fixar tagen (Y) ..

Klara !!!

Visst blev dom bra ..Olika färger på olika sidorna !!!


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!