Onsdagen den 17/12 Äntligen kom snön :-) ..

Då var det Onsdag o dax för 17 Advenspaketet ..Blev en häst i dag :-) ..

När hon lekte med sin nya häst ute  vardagsrummet passade jag på att lägga tillbaka pepparkakshjärtarna ..Domfå som finns kvar ..O Wiiiiips var liten där på bordet ..Går så snabt för henne o räker att man vänder sig bort en halv sec så är hon uppe ..O knyckte pepparkakerna ..Hmmm lila Tjjjjjjjjjjjuven våran !!!!!

Nå väl nu när det knappt finns Pepparkakor kvar så tänkte jag testa den här ..Filmjölk med Pepparkakssmak ..Hmm får se hur den smakar ...

Blev lite vanlig lugn stind efter Tindras vila ..Hon är så go när hon precis har vaknat  ..Går alltid omkring med något av sina mjukisdjur o vill gärna sitta o gosa i soffan ...

Efter att hon vaknat till lite o jag behövde sitta o plugga så fick hon rita brevid mig ..Medans vi väntade på att killarna skulle komma hem från skolan ..Dom har börjat tröttna på fritidsgården Iaf Samuel så han brukar oftast komma hem direkt om han inte går hem till någon kompis eller så har han någon kompis med sig ..

Fast i deg kom Elias hem först ..Han hade gjort så fint halsband till sig på Träslöjden ..

Visst är det fint ..

O tänk hux flux började det snöa ..Riktgt stora snöflingor ..Liten tyckte de blev så spännande ..

Så vi gav oss ut ..Samuel o Tindra i snön ...

Det bara öste ner snö ...

Fast inte bryde sig killarna o Tindra om det ..

Vet ej varför Tndra hade så uppdraget i halsen måste ha missat det ..

O vad passar bäst när den första snön kommer om inte att göra !!!!!

Snöänglar ..Fint va !!!!

Elias gungar på Tindra ..

O jag blir aldeles snöig ..

O Samuel leker med en glad tjej :-) ..

Tittut !!!! kan ni se mig ?

Mycket lek blev det ...

O som killarna konkade på liten här kämpar Elias  ..

O tillslut så fick han öpp henne

Kungan äär poppis i alla väder ...

Tänk på bara nån tim blev det så här vit ..Hoppas så att det kommer vara kvar ...










Väl inne efter att ha fått av sig alla blöta kläder blev det Tomtegrött varm Choklad ( te till mig ) o mackor ..Så gott efter en stund ute ..

Elias tyckte det räckte med kort för dagen ...






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!