Söndagen den 14 December ,Tredje Advent !

Redan Tredje Advent !!!!

Inte klokt vad tiden går ..Har massor av julklappar att köpa men väntar till Fredag ..Då blir det till att köpa allt ..Nå väl ..
Skulle slänge en massa i grovsoperna o vad hittar jag där :-) ..Jo en spegel ..Som hade jätte fin ram ..Spegeln var tyvär trasig så den tog jag bort o 2 stolar ..Som blir perfekt i köket ..Så roligt ..
Anders tycker det är jätte äckligt att ta saker som andra slänger ..Fast han brukar änra sig när jag fixar till dom ..




Tindra tyckte det var jätte roligt att klättra på dom ..Tills hon ramlade o slog sig ..Då var det slut på det roliga ..







Så var det dax för årets Pepparkakshus o nu gjorde vi det äntligen i rätt ordning ..

Brukar alltid sätta ihop den förre vi dekorerar den ..Nu gjorde vi tvärrs om ..Barnen fick dekorera ..

Blev bara Isa kvar som stog o fixade ..

Hon tycker det är så roligt att hålla på i köket ..Ska se om jag hittar någon lätt bakbok till henne till Julklapp :-)

Visst blev det fint !!!!

Isa är så gullig med Tindra ..Det är dom alla ..Här en liten lässtund med liten o stor ..

Syskonkärlek ! <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!