Fredagen den 24/4-15 Balkongfix ! :-)

I går tog jag äntligen tag i Balkongen ..Har en förmåga att det blir en förvaringsplats över vintern .. Så nu skulle alla Pulkor o skräp äntligen bort .. Har varit så upp o ner med vädret plus en envis förkylning som hålt i sig i flera veckor "suck" har gjort att jag inte orkat tagit tag i den innan .. Hattarna , En tavla o annat hamnade där ute ..Så i dag Lördag köpte jag in 2 nya Hattar o en kvast till vardagsrummet ..Blev lite tomt i vardagsrummet .. Bilder på det kommer senare ..

















Men så hux flux fick jag sån lust att fixa det lilla kryp in ett ..Och så här blev det ..Även om det så klart inte är klart ..Kommer köpa in mer blommor o Kryddor men en liten start är det Iaf ..
Liten fick inviga den med att äta Mellisen där ute i dag ..Mysigt !!!!








 Var skönt men väldigt varmt där på inglasade Balkongen tyckte liten






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!