Onsdagen den 18/11 Lite blandat från dagen ...

Så var det Onsdag ..Börjar känna av lite att NU är det dags !!!! Att börja fixa julen ..Så i dag bestämnde jag mig för att ta mig till Ikea ..Men först lite frukost för liten som fick lång sovmorgon ..Alla hade hunnit iväg innan Tindra kom upp ..Nu mera vill hon helst sita själv på vanlig stol så får se hur jag gör med Tripp Trapp stolen ..





Mot ikea fast Elias ångrade sig o gick hem igen ..Mådde inge vidare i dag så lika bra han vilar upp sig

Tindra hittade STÖRSTA o fulaste mjukisdjuret ..Tror det ska vara en Varg men är tveksam  ..Och den vägrade hon släppa så fick tom sitta på en egen stol när hon åt pannkakor ..

Och hon år ...

Och år ..

Och åt hahaha ..

Har verkligen ändrat stilen en del ..Nu gillar jag helt plötsligt sånt här ..Så snygg stjärna :-) ...

Var lite rea på mattor men det får bli någon annan gång .. Kans inte riktigt skoj att släpa sånt på 2 bussar direkt "skratt" ..

Räker bra att jag såg ut så här när jag kom ut från Ikea ..Och då hade jag både ÖB o Rusta kvar ..Så gissa hur det såg ut när jag verkligen ( försökte ) åka hem ...Att jag aldrig lär mig ..Ja den där Vargen fick följa med hem ..Hmmm ...

Hemma blev det fika för 4 hungriga barn/ungdomar ..

Medans jag slängde ihop lite mat ..Lite Juligt blev det med servetterna o röda duken ..




Roligt Servettställ ..

Ibland kan man tro att varje middag är en tävling vilken som äter fortast ..Inte lång stund vi får sitta ner alla innan någon har försvunnit in i rummet sitt ..




Glad tjej :-) ..

NEJ !!! VILL INTE VARA MED PÅ KORT !!!

OK tröjan går bra :-)

Elias är lättare att få med på kort ..Än så länge ..Om 2 år så är säkert det också ändrat ...

Tindra plockade ut alla sina gamla leksaker o började leka plus byta kläder ( si så där 5 gånger ) ..
Trött prinsessa ! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!