23/12-15 NK skyltfönster !!!



I dag tog jag mig äntligen till NK med Tindra för att se på skyltfönstret ..Var så klart ett skyltfönster som Tindra fastnade för ..Gissa vilket haha ..Inte så svårt det inte ..Nu så är allt klart inför morgondagen hann även slå in alla paket jag köpt till Isa Samuel Elias o Jimmie ..Fast det mesta kommer jag köpa när rean börjar ..Hoppas på en riktigt bra rea i år :-)
Var massor av folk på stan så blev till att köa lite här ok där men hann Iaf med det jag skulle ..Vi lyckades tom se en glimt av snö vid Kungsträdgården ..Gissa om barnen där var som galna i snön ...Hade vilja tagit ett fint julkort på Tindra på K med Tomten men det förstog jag redan innan att det inte skulle gå så hade inga förväntningar på det ..Hon vägrade tom hoppa ur vagnen när vi var där ..Lustigt vanligtvis vill hon alltid gå o aldrig åka ..Så nu väntar vi bara på morgondagen ..
Lite bilder från dagen :






Tindra lilla godis råttan :-)))



Handlade lite blommor också till morgondagen ...

NK skyltfönster ..

Fin ..













Tindras favorit så klart hahaha ...




NK blommorna alltid lika fint där ..







Tomten som Tindra inte ens ville se åt ..

Snö !! Som alla har längtat efter !!!!

Blev en pytte gran i år i guld Nästa år ska jag ha en stor fin gran ...

Mysigt med alla ljus ..Så är dagen innan dopparedagen ....

Och alla packet är inslagna o klara ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!