Lördagen den 11/3-17 loppis dax !!!!

God dagens !!!

Äntligen helg ..i dag blev det en dag med killarna o Tindra ..Jag passade på att gå på loppisen  inne i Tyresö fyndade bara några pocket o lite annat smått ..

Var fint väder o börjar kännas som vår ute nu så kanske om man har tur börjar våren komma ..Hittade tom vide kvistar ute ..Så då kan man väl säga att våren äntligen är på G ..Hoppas hoppas nu vill jag inte ha mer vinter ..

Blev en sväng till lekparken inne i Tyresö C ..T tvingar alla att vara med o leka ..fast jag tror att killarna vill leka lika mycket som henne även om dom aldrig skulle säga det haha ..

Hittade även några bilder från när jag o Anders var på Cypern sist ..Jösses var 2013 i mars ..Tiden går så fort ..Dax att åka utomlands igen snart ..Hoppas jag ..



Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.
















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!