Tisdagen den 23/6 Sallader i massor !!!



I dag har jag verkligen bestämt mig att en gång för alla ta tag i viken ..Och som avslutning på allt gott jag ätit så passade jag på att göra en massa goda sallader ..Snart är det ett minne blått o då när det blir jobbigt kan jag gå tillbaka hit o se på allt gott ..Sallader är ju jätte bra mat o frukt men om man äter för mycket så går man ju upp i vikt oas vad man äter ..Men i kväll så gluvsade jg i mig ..Anders o Tindra ville också ha medans Jimmie åt sin favorit från Kyckling resturangen ...Blev så mycket mat så passade på med en promenad på dagen o på kvällen ..Skönt när det är så där lagomt varmt ...Även om jag saknar riktiga värmen ..









































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!