Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Go dagens !!!!
I dag hade Tindra sin lediga dag ..Hon fick följa med till lägenheten och städa o fixa lite där ..Hon gick med sin dockvagn överallt o fixade för Elsa ( frost dockan) favoriten nu ..Den filmen o alla dockor saker till har varit favorit i snart 2 år för henne ..Så man får se om det fortsätter ett tag till eller om det kommer något nytt snart ..
Så roligt iaf när man tar kort på henne ..Så roligt när kamran (mobilen) min kommer fram då smajlar hon upp ..Gulligt ..
Vi hann även in en sväng lite här o där o såg på lite utemöbler ..Hittade mycket som var fint ..Roligt att det finns så mycket att välja på nu ..Tidigare skulle allt vara svart konstrotting ..Men nu är det mycket ljusare ..Passar mig perfekt ..
Fast finast är alla krukor osv ..Så myckat fint ..Sen åkte vi hem o åt lite tårta ..Var ju min födelsedag också men den har jag slutat fira sedan många år tillbaka ..




Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!