Torsdagen den 25/6-15 Regnig dag med liten ..

I dag var det väldigt tyst o lugnt när vi vaknade ..Tycker det är lite trist är allla är borta ..Även om dom inte är med mig om dagarna så är dom Iaf lite här o där här hemma ..Nu är det så tyst överallt ..Ingen som sitter o spelar i rummet sitt inga kompisar som ringer på till barnen ..Nä lite för lugnt så vi gav oss ut så fort vi blev klar för dagen ..Bllev en sväng först till lekparken o sedan vidare till Lidl ..Handlar ofta där då det ligger närmast mig .. Och tycker det är roligt att se varje vecka allt nytt som kommer in ..Så Måndager o Torsdagar breukar jag gå ditt ..Om jag inte har annat för mig ..Då får dom in nya saker för veckan ..I dag var det mycket till soliga dagar ..O behövde nnya träningsskor ..Hittade massor o fick allt under 600 kr ..Bra pris tycker jag för allt ..Se bildera längre ner så ser ni allt jag köpte .. Fast jag undrar ja ..Kommer jag någonsin ha dessa hattar på mig haha ..Troligen inte ..Men dom är lika fina att ha inne som dekoration om inte annat :-) ..





Mot lekparken med bestämnda steg ..










Gunga är så rooooooooooooooooooligt tycker Tindra ...




Trött o blek ..Undrar när det blir sommar på riktigt ja ...










Hjälpreda fick jag också på vägen hem ..

Tindra föröker rymma från mig ..

Allt det här fick jag för 600kr ..

Fick inte plats med allt på ett kort ..men 2 skor 2 httar baddräkt bikini , Tajts strandväska osv osv











Nu väntar vi bara på att värmen ska komma ...




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!