Tisdagen den 11/8 Tyresö , Äppelviken , Växasäng,

Blev en lugn start på dagen ..Jag har massor att fixa rensa röja strycka slänga packa osv osv ..Så själv har jag mycket att göra hemma ..Mer barnen som hade det lite lugnt ..Dom flesta kompisar är borta än .. Blev Iaf en promenad med killarna o Tindra när jag skulle handla ..



Samuel hjälper liten ...

Blir bara mer o mer sliten av allt som händer nu ..Men snart såska jag ta tag i håret o allt annat man kan fixa ..Lite nya naglar kanske elller fransar ..Tycker alla har fejk fransar nu förtiden ..Så fint o praktiskt ..

Killarna försvann hem innan oss ..Dom hade tur o hann hem innan regnet ..Själv fick jag o Tindra mata fåglarna i regn ..

Så här ska ni få :-) lite mat ...

Och lite mat till er också ..Tindra bara älskar alla djur hon o är inte ett dugg rädd ..




Passade på att fixa lite middag till Anders innan han kom hem ..Ungarna ville inte ha samma mat ...Själv tyckte jag det var jätte gott ... Stora Vårrullar med Wokgrönsaker ..

Och tänk vad som kom i dag ..En inrednings tidning ...Så blev lite läsning för mig i väntan på A ..

Sedan bar det av först till Tyresö ..Och se över vad vi ville ha kvar vid flytten ..Fick en massa saker ..Allt från stege ,utamöbler , Gräsklippare osv osv ..Även om vi kanske inte kommer vilja ha allt så kan mycket komma till andvändning ...Resten får vi sälja eller ge bort ...
Sedan blev det snabbt till Äppelviken i Bromma ..Jösses vilka villor det var där ..Blev den här sängen jag valde att köpa ..500 kr tyckte jag var helt ok pris för en sån fin o gammal säng ..Ska måla den o köpa nya knoppar till den ..

Visst är den fin !!! Fast nu är den ju vit o grön ..Ska antingen bli hel vit eller det gröna rosa ..Får se hur jag gör ..

Och Tindra var mer än nöjd hon över sin ( nya ) säng ...Så nu börjar snart hennes möbler till rummet sitt bli klart ..Skåpet brevid sängen kommer också bli i hennes rum när vi flyttat ..Tror det kommer bli jätte bra ..Plus att det blir mycket förvaring i skåpet ...

I morgon blir en spännande dag ..Men det berättar jag om i morgon ..
Sov gott !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!