Måndag den 10/8 Vilken Växa säng ska jag välja ?!!!!

Då var man tillbaka efter allt resande  ..Har hunnit med massor men ändå rätt skönt att vara hemma igen ..Kommer så fort jag hinner skriva mer om Gotlands ...Tycker det bara är skönt att vardagen sakta börjar komma tillbaka .. Så nu är vi redo för en ny vecka (Y) med härligt väder !!!!

Nu så sitter jag o letar efter en fin gammal växa säng till Tindra ..
Har en redan en växasäng " Sniglar" från Ikea ,som ska säljas , vill ha en äldre växasäng till henne ..Och då passar inte riktigt den vi har ..Som ser ut så här ...

Har hittat så många fina från Blocket ..Lite svårt att bestämma mig men någon av dessa får det bli ..Priserna är lite olika allt från några tusen till en femhundring o man kan ju alltid pruta :-)
Vill göra ett riktigt prinsessrum till liten o då behövs det en prinsess säng .. Har hittat så många fina flickrum ...Så jag plockar lite tips här o där så blir det nog bra tillslut ..

Åter till sängarna jag funderar på ..Letar massor på Blocket då jag vill ha en äldre säng ..
Nr:1 Den här vill dom ha 1500 kr för ..Så fin ..Lite ny färg så skulle den bli perfekt ...Undrar om man skulle kunna få med Sänghimmelen också ...

Nr:2 En till som dom först ville ha 2000 kr för men fått ner den till 1700 kr ..Kan bli så fin om man målar den vit ..

Nr:3 . En till fin som dom vill ha 2500 kr för ..

Nr:4 . Den här fina vill dom ha 2000 kr för ..Skulle också bli så fin som vit ...

 Nr:5 . Den här vill dom ha 1800 kr för ..Skulle också måla vit :-)
 
Nr:6 . Har så svårt att bestämma mig ..Hittade även den här för en femhundring ..Som hittat  ..

Vilken skulle ni välja ?!!!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!