Torsdagen den 30/4

Tänk att det redan är Torsdag .. Tiden bara Swichhhhhhhhhhhhhhhhhar förbi o så har jag inte hunnit något ..Känns det som ..Är Iaf klar nu med mina kurser .( Dekor o Homestylist ) .Så nu kan jag lägga tid på lite annat som behövs bli klart innan hösten ..Hoppas så jag hinner med allt innan vi flyttar bara .. Eftersom det troligen blir till att köra killarna till nya skolan  i Tyresö både morgon o eftermiddag ..Och självklart även Tindra som blir stora tjejen o ska börja på Förskolan ..Är så nöjd över att ha kunnat haft henne hemma i hela 2 år .. Så nu gäller det att ta vara på våra mysiga dagar ..För snart är det ett minne blått :-( !!!!








I dag är första dagen som jag verkligen känner mig pigg ..Fy för förkylningar ..Speciellt dom där sega som håller i sig i flera veckor ...Så nu är jag redo för träningen igen ..Blev en långpromenad på nästan 2 timmar ..Passade så klart på att handla när jag gick förbi affärer också ..
Hann även slänga i lite hårfärg i håret ..Så äntligen fick jag bort det där gula ...





Tindra är inne i en ålder nu som gör att hon vill ut o leka i lekparken hela tiden ..Så där har vi också varit en hel del i dag ..Sen kommer man in o då blir det liv eftersom hon ska ut direkt igen ..Nu börjar verkligen hon visa att hon har en vilja ..Ock klä på sig ska hon göra själv nu ..Sötisen !!!










Nä nu ut igen ..Blev Iaf några rader här ..Vet !!! Är en urusel bloggare "skratt" ..Men är det valborg så är lite mycket ..


Bilder från kvällen kommer senare ..


Så Trevlig Valborg !!!!


























Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!