Söndagen den 5/3-17 en helt vanlig Söndag hemma !!!


Go dagens !!!
Då var jag åter här o ska försöka hinna med många inlägg från Mars ..
Och nu är vi alltså på Söndagen den 5/3 ..Vi hade en inne dag eller iaf jag ..Jimmie åkte hem till pappa sin men hann med att leka flygplan med Tindra ..Som hon avgudar haha ..Snacka om att vara lätt road .. :-D ..
Tindra o Anders åkte på sin vanliga helg sväng till badhuset .. Nästa höst ska hon få börja på simskola eller kanske väntar tills förskoleklass börjar ..Inte klokt att hon bara har 2 år kvar på förskolan nu ..Min lilla babys börjar bli stor "snyft" :-))) .

 nä roligt att följa henne genom alla åldrar som jag även gjort med alla mina barn ..Så klart ..Bara att då för 18-10 år sedan fanns det ingen blogg utan där ligger alla kort i album ..Hmmm eller snarare kvar i förpackningarna dom kom i men någon gång ska jag verkligen ta tag i alla kort ..

Åter till dagen blev fix inför veckan ..Slängde ihop en äggröra med räkor o hann även fixa till hallen lite ..Blev iaf såååå nöjd över hatthyllan ..Den fick precis plats ..Så det får duga fram tills det blir dax för renovering ..Samuel o Elias kom hem på kvälls kvisten så nu är vi redo för veckan ..

Bilder från dagen







Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!