Torsdagen den 2/1-17 Lugn dag !!!

Go dagens !!!

I dag är det redan  torsdag o jag kunde inte hålla mig från choklad ..Så blev till att baka chokladbollar o smaska i sig mums mums ..Så gott ..Chokladkakorna får vi spara till i morgon ..Får se hur det kommer gå ..

I övrigt har det varit en rätt lugn dag ..Blev räksoppa i dag så lite nyttig har jag iaf varit haha ...Slipat lite möbler o gottat mig i inredningstidningar ..Vissa dagar är lugnare än andra ..

Har även fixat med firman ..Det går sakta framåt o hoppas den där lokalen kan dyka upp snart så allt kan starta upp ..Fast ser inte så där jätte ljust ut ..men skam den som ger sig ..Hittade så fina bilder också ..Riktiga vinterbilder ..Man får sån lust att bara åka skriskor när man ser dom ..




Lite bilder från dagen :


Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.  Johanna Qvists foto. Johanna Qvists foto.
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!