Fredagen den 10/2-17 Laddar inför helgen !!!!


Så var det fredag igen o H.E.L.G !!!!Tiden går så fort nu tycker jag men inte mig i mot ..Längtar tills det blir vår o sommar nu ..Har verkligen varit en månad med en massa förkylningar ..Men hör ju till ..Tyvärr ..
Tog T med mig
 ock åkte o handlade lite till helgen ..Hon är så duktig i butiker o kör så försiktigt med sin lilla kundvagn ..Minns när killarna var små ..Då var det rallykörning som gällde o hade man tur kom man ur butikerna utan att någon gjort illa sig eller hade kört in i något eller någon ..

Nä vi kom hem igen så hade Allt i hemmet kommit ..Vad glad man kan bli för lite ..Så nu har jag något att göra i kväll ..Fredagarna är det inte så mycket på tv en än då ..När alla kommit hem blev det Hamburgare med pommes för dom övriga o Vaxbönor till mig ..Så gott ..

Lite bilder från dagen :
Tindra på G att handla gott till helgen ..
Johanna Qvists foto.
Mitt kvällsnöje ..  :-)
Johanna Qvists foto.
Middagen i dag ..
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!