Fredagen den 17/2-17 En dag i Tyresö !!!

Go dagens o trevlig start på helgen !!!
Tindra fick vara hemma i dag också ..Hon mår bra och skulle igentligen kunna gå på Förskolan men jag passar på att ha henne hemma så ofta jag kan ..Bara nu hon är liten o vill hänga med mamma ..Snart är hon stor o vill knappast hänga med mig längre ..

Vi gick in till Tyresö Centrum i dag Skönt att det är fredag o helg snart ..Det bästa med helg är att slippa alla måsten ..Är nog många som kan skriva under på det ..Blev Tindra som fick bestämma lunchen o blev så klart på hennes favorit ställe ..Som börjar med ett stort M ..Kan ju intyga att det inte är min favorit men men ..Vad gör man inte för dom små ..

Väll hemma blev det myskväll med fruktsallad ..Sååååååå gott ..

Lite bilder från dagen _

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!