Lördagen den 18/2-17 Fixar dag !!!

Go dagens !!!
Ä.N.T.L.I.G.E.N är det lördag ..Ska snart hyra ut ett till rum i lägenheten så i dag åkte jag ditt o fixa rummet ..Så det ser hyfsat ut till dess ..Blev milda toner i rummet ..Grått ,sand vit o lite guld .. Så roligt att fixa o donna ..Kan hålla på i timmar men timmar hade jag inte på mig eftersom A o Tindra kom o hämtade mig ..

Efter det blev det en sväng till Högdalen ..Köpte in lite gott till kvällen ..Nån gång ska jag ta tag i allt onyttigt men inte i dag ..Nu ska det frossa ..Gillar lakrits o choklad ,så gillar när dom gör rätt kombinationerna i Chokladkakor ...Tummen upp för den ..

Blev en sväng o köpa hem Sushi  också ..Bara jag o T som gillar det så vi smaskade i oss ..Mums !!!
Efter middagen blev det ovanligt tyst här hemma o så hittade jag Tindra sovande i sin säng..Söttisen då  ..


Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



Johanna Qvists foto.
Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!