Onsdagen den 1 Mars Äntligen Vårmånad !!!!


Go dagens !!!
Då var jag tillbaka igen och ska försöka komma ikapp lite på bloggen min ..Fick upp minen från ett när Tindra var bara några månader ..Saknar den tiden lite i bland eller ganska mycket saknar jag den ..Men mysigt med en 4 åring också här hemma ..Även om jag är mest en babys mamma ..Första o andra året slår det mesta enligt mig "skratt" ..Kanske för att trotsen oftast inte kommit igång så mycket då :-) .. Sedan första året är dom som små dockor ..Så gulligt såååå ..

Hittade även ett annat minne ..Innan jag blev gravid med T ..Jösses vad smal jag var ..Undrar om jag någonsin kommer bli det igen ..Eller rättare sagt ..Jag ska bli det igen även om det kommer ta tid ..

Nå väl ..I dag så passade vi på att gå ner mot Alby ..Kommer tyvärr inte ihåg om skolorna o förskolan var stängd men antar det ..Varför skulle vi annars gå ner ditt så här mitt i veckan ..Blev Iaf fint väder o solen sken ..Så blev riktigt skönt väder ..Våren är på G ..Och det passar ju perfekt nu när vi går in i Vårmånaden Mars ..

Lite bilder från dagen :

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!