Torsdagen den 2/3-17 dagen fortsätter !!!


Lite mer bilder från dagen ..

Nu blev det så där tokigt igen ..Hittade flera bilder från Torsdagen ..som jag självklart vill lägga ut :-)
 ..Glömde berätta om hatthyllan också i förra inlägget ..Hittade den på utförsäljning på Jysk i Högdalen ..Så A fick åka o hämta den efter jobbet sitt ..Den var lite stor att konka på bussar med ..Jag brukar lyckas få nog mycket påsar osv med mig men där insåg tom jag att den kommer jag inte hem med sj ..

Visst var den fin o perfekt med lådor för mössor osv ..Nu börjar jag mer o mer gå tillbaka till den lantliga stilen igen ..Hmmm lyckat när man har målat allt svart nu mer ..Men det finns ju målarfärg så bara på dom igen ..Vill ha vitt nu ..Överallt ..

Tindra hon avgudar sin hatt hon ..

Lite bilder från dagen :


Johanna Qvists foto.


Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.


Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!