Fredagen den 3/3-17 Ny vagn till minstingen !!!

Go dagens ..Så var det Lördag o bara minsta o äldsta hemma .. Passade på att gå ut o handla hem en massa gott till myskvällen ..Tänkte vara lite nyttig också ..Mitt i allt frosande haha :-D ..Förstår inte varför jag aldrig lär mig ..det räcker mad att man äter måttligt o rör på sig så mår man både bättre o kilorna försvinner

Nä inte jag inte ..Jag ska räkna ut mina egna lösningar o hittar hela tiden nya dieter som är super bra o mycket bättre än alla andra jag prövat ..Men frukter o grönsaker kan ju aldrig bli fel ..Eller hur hmmm ..

Nå väl ..I dag åkte vi o hämta paket från Jollyroom ..Tindras nya vagn har nämligen kommit ..Ja jag vet hon börjar bli för stor för vag osv ,men än så länge så behöver hon ha den ibland ..Sedan går hon mest ändå nu mera ..Så är på slutkampen o då gäller det att köpa vagnar för sedan finns det ingen längre att köpa vagn för "skratt" :-)

Den såg jätte bra ut ..och i morgon  ska vi ta en tur ute ..




Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.



Johanna Qvists foto.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!