Onsdag den 8/3-17 Internationella Kvinnodagen

Go morgon på självaste Internationella Kvinnodagen !!!
Bra dag att ha som en tanke Iaf ..

Sj börjar jag sakta återfriskna o börjar bli piggare o piggare ..Så snart är jag frisk igen ..J.I.P.P.I.E Hopplös att vara hängig o samtidigt ha alla måsten man måste göra ..Blev så glad när Allt i hemmet kom i brevlådan ..Så nu ska jag gotta ner mig riktigt i alla fina hem o inredning ..

Såååå mycket snö ute nu så i morse fick det bli pulkan till förskolan o minstingen var så nöjd att åka o jag slapp kämpa med vagnen i snön ..Självklart har hon overall på sig under Förskolan ..

Bilder från dagen :


Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.

Johanna Qvists foto.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!