Fredagen den 15/8 Kusin Oscar , Farsta , COOZIE !

I dag kom barnens kusin Oscar till oss ...Då han inte har något fritids att gå till så passade oss perfekt ..Jag hade massor att röja i lägenheten o då syskonen är borta så fick Tindra en (ny kompis) i Oscar o jag fick lite tid att röja klart ..Håller på fixa killarnas rum plus blev en massa saker från att jag gjorde om klädkammaren till Tindras lilla lekrum ..
Gissa om det blir skönt när allt är klart ..På eftermiddagen tog vi en långpromenad till Farsta C Jag har lite öppgifter från kursen jag måste göra i butiker plus att man fick lite ärende uträtta som hämtning av nya linser till mig ..Så äntligen ser man igen "skratt" !!!!
Lite bilder från dagen !!!
Tindra o Oscar så gulliga så :-) ..

lek i barnrummet ..

Oscar ville dra vagnen hela tiden vi var ute .. :-)

Mäster köraren (Y) ..

Tindra o Oscar lekte så bra ute ..



Hej va det går !!!!

O å var det dax för gungan :-))))

Nu rymmer ja !!!!! Hej då !!!!

Långpromenad är aldrig fel (Y) ..

Se på bästa butiken i farsta C

Se på deras skyltning !!!

Så fint på så liten yta ..Något att lära att bygga på höjden ,compact living fast i butik !!!


 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!