Torsdagen den 14/8 Jobbdag ,Fixa skyltfönster , Babas !!!

I dag var det en ,jobbdag , så var lite vanlig gos melan syskorna på morgonen ..Bästa är att låta Tindra väcka dom andra barnen då blir dom alltid på bra humör även om dom är trötta ..Ser fram mot att dom börjar i skolan nu ..Börjar bli lite för mycket o lite för långa sovmorgnar o inte är jag bättre heller kan sova länge om ingen väcker mig ..Tur att man har en liten som tvingar en ut ..Nog om det blev rött,vit o blått i skylltfönstret den här veckan ..Försökte göra det lite höstigt o lite skol/jobbstart över det ..Vet inte om jag lyckades direkt ..
Hann även med att börja lite i hyllorna inne i affären ..Försöker få till olika färger på hyllorna ..Ser lite roligare ut ..Tyvärr blev det inge förre kort ska ta det nästa vecka ..
På kvällen ,när ala barnen hade åkt till sina pappor hade jag ingen lust att ställa mig o laga mat så då gick vi till Babas ..Har hört så mycket om den hamburgebaren o det var rätt ..Så goda hamburgare kan starkt rekommendera det ..
Lite bilder från dagen ..

Tindra o Elias morgon gosar framför tv:en :-)

Tindra lekar med sin docka "Lina" ..





På väg mot Solna !!!

Så blev det den här gången .. Skyltfönstret !!!!



Hyllorna jag fixade Rosa !!!

Brun !!!

Vit !!!

Anders o Tindra på väg mot Babas !!!

Gillar stilen hahaha :-)



Jag hungrig i väntan på hamburgarna !!!



Min !! Valde kött med Fullkornsbröd Var ur gott ..

A valde Kyckling med vanligt hamburgebröd var också jätte god ..

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!