Lördagen den 9/8 Farsta !!!!

Idag var det riktigt varmt men rätt molnigt så hade ingen större lust att lägga mig på någon strand .. Börjar bli mätt på allt solande nu ..Är nog inte riktigt en solmänniska Ändå !!!
även fast jag tycker så mycket om värmen , solen o sommaren ..men att bara ligga o låta timmarna gå är inte riktig min grej ..Plus att det kryllar av massor av Flugor o aggressiva getingar ..Så vi tog en lång Powerwalk Ist ..Var jätte skönt ..Utrettade lite ärende i Farsta o tog en lunch ..Hittade ett ställe som hade Buffe ..Tindra flörtade med alla under hela lunchen ..Sötnötten :-) ..
På vägen hem så hittade vi ett ställe ..Tänk att jag bott i Söderort så länge o ändå upptäker små (eller stora) smultronställen än .. Visst är det fint ..Dom har både mat o fika som man kan köpa ..Måste dit igen helt klart ..Tog en ny väg hem o hamnde på Farstas Ridskola ..Tänk om jag ändå hade vetat tt den låg där nr Isa var lite mindre o ville börja ridda ..Hittade då bara ridskolor närmnare stan ..Så kan det gå ..Nu tror jag inte att hon är intresserad av hästar längre ..men ska höra när hon kommer hem ..Dom åkte iväg till pappa sin igår så nu är det väldigt lugnt här hemma ..Så van nu att ha dom hemma jämt ..Tur att dom snart är hemma igen .. .
Lite bilder från dagen ..






Försökte sitta ute men gick inte med alla getingar ..















Flört tjejen som flörtar med alla som gick förbi :-) ..



Typiskt att vi redan hade hunnit ätit men hit ska vi gå igen ..Så fint ställe ..



Foto: Anders med sin Prinsessa <3 Tindra <3
































































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!