Fredagen den 7/8 Hemma i Stockholm o plugga= fixa vardagsrummet !!!

Så var man hemma igen ..Blev till att åka på natten så kom lagomt hem till morgonen ..Sov några tim för att klara av dagen ..Började med att göra en övning som jag hade på kursen ..Skulle gra Team !! O nu blev det färgtema ..Hade fått med mig en sån fin Carl Larsson affisch o en Lampskärm som jag hittade på en gårds loppis som en av Anders släkting hade på ön ..Bestämnde att ta färgerna från bilden alltså ljus rosa ,grått o vitt .....Tror det kommer bli bra ..Ser väldigt vit ut nu så skoj att göra om o behöver få in mer förvaring i Vardagsrummet o kunna gömma litens leksaker ..har flyttat fram soffan så kan liten ha leksaker bakom plus att jag även får plats med skåpet bakom ..Så då fick jag plats med en stor byråå också ..Perfekt så nu finns det mer plats i sovrummet ..Har äntligen köpt in ett Gotlands ägg . Dom är poppisar på ön här hemma vet jag inte men ger ett jätte fint sken när det är mörkt ..Perfekt till höstens mörka kvällar ..O liten hon gillar "Tofsar" lika mycker som jaf
Här är bilden jag tog färgerna från ..








Lite förre bilder ..Var vitt vitt o lite blått !!!























Efter bilder !!! Blev lite mer färg ..













Blev även grå / vita gardiner

























Letar efter en ny duk vill ha en antingen i grått eller ljusrosa ..Så inte riktigt klart den här får duga så länge ..





Lampskärmen fick hamna på en ljusstake ..Alltid skoj med lite tokiga saker :-) ..



Blev lite fredagsgott också :-) o även mat ..Behövs efter att fixat hela dagen ..

O dagens Lunch ..










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!