23/3 Shopping i stan 24/3 Målning

Min barnlediga helg är alltid lika tyst o lugn ..Saknar dom så när dom är borta ..Svårt att förstå vad alla gör med sin tid om det inte finns barn ..Det konstiga för mig är att jag får mer gjort när alla barn är hemma ...
Och glömmer fort allt bråk o stök o minns dom enbart som änglar barn/ungdomar ..

Blev en dag i stan i dag ..Också ..Fyndade så mycket i går då det blev en sväng in på söder så i dag blev det till att lämna tillbaka en massa o byta ..Är nog den enda som  lämnar tillbaka mycket dagen efter en shoppingdag .. 

Men hade kvar det här gulliga till våran lilla flicka ..Slår helt klart ett slag för Secondhand ..Billigt , och bra för miljön ..Om man vill tänka på miljön .Allt för 90 kr på Ammaus på söder .Slår helt klart ett slag för Secondhand ..Billigt , och bra för miljön ..Om man vill tänka på miljön ..För mycket slit o släng o lovar ..Jag är likadan som alla



Och det här blev kvar till Samuel,Elias,Isa Från IgorSport på Götgatan på Söder..Allt för 1200 kr ..
Urrr bra outlet ..Och varje månad har dom extra billiga priser :-) Ett litet tips till er som gillar märken men inte behöver ha det nyaste ..Men ändå nytt 
IgorSport på Götgatan 

Min 15 åring är svår med kläder o ska ha det nyaste eller enbart HM kläder ,, så blev kläder från HM för honom ..Var även rea där så gjorde även fynd till honom ..
Sen hem o ha myslördag :-) ..
24/3 Söndag..I dag blev det målning hela dagen tills barnen kom runt 2 ..Lovar ..Rekommenderar ingen att måla Spjälsäng ..Ingen lek att måla den ..

Tidskrävande men blir nog ok tillslut ..Bilder kommer sen ..Resten av dagen ute i solen sväng ut i solen ..Underbart




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!