Fredag den 15/ 3 o 38 år


Helgen har varit mycket fika ,Tårta och bad,o lek med barnen ..Även hunnit med att ha myskvällar med hjärtat mitt <3 .. Och ätit en massa gott ..
Fredagen den 15/3 var en resdag då vi åkte hem från Cypern ..(Väl hemma väntade blommor och tårta ..Kanske hittar bilderna på dom )....Efter sköna dagar i värmen..Längtar tillbaka ..Bilder kommer från resan .. Och jag blev även 38 år ..Låter otroligt vuxet .. Men känner mig mer som en 25 åring ..(Hur nu dom känner sig ) ..Nä !!!! ärligt är nöjd att bli äldre o party livet o sånt intresserar mig inget längre ,,Myskvällar hemma är det allra bästa . Har fått någon fix idee på Jordgubbar bara älskar dom :-)

.. Där har jag o älsklingen olika åsikter ..Han gillar att vara på krogen medans jag älskar att vara hemma .. Det enda roliga med krogen skulle vara att fixa i ordning sig men det kan man göra om man går ut på bio eller gå ut o äta också så nä inget jag saknar ..Så kanske jag börjar bli äldre endå  ..

Denna kväll blev det jordgubbar o annat gott framför tv en ..Det enda man orkar efter en dag på bussar , flyg osv ..
Min krog man "skratt" ...
Elias var så glad som fick sin tidning från Lego ..Rolig att ha en kille kvar som fortfarande gillar Lego :-) ..Dom 2 andra är det bara spel som gäller ..Vilket jag inte alls gillar ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!