Måndag ,Sol Tulpaner och Uterum :-)


I dag vaknade man till Sol ..Underbart och börjar få orken tillbaka lika så inrednings intresset Nästa på tur är mitt Uterum ( som i gentligen är Världens minsta o tråkigaste inglassade balkong ) ...Man tar vad man har o gör det bästa av det ....Hittade Lite saker jag vill ha ..Korgstol och Lyktor står högt upp på listan nu :-)
(Lånade bilder ) men så otroligt fint Så i år blir det grått och vit på Balkongen :-)

Hunnit med en loppis även  i dag ..Så blev en ny spegel ..Tack A .. ..
I morgon blir det till att ge sig ut igen på loppisar o butiker o se vad man kan hitta :-) ..Blev lite Tulpaner hem  i dag också ..Självklart vite :-) ...Så lite men ändå ger det Vårkänsla direkt ..

Och i morgon ska jag se om jag hittar Trollhassel :-) ..Bara älskar det och perfekt att ha stående eller ist för Påskris .. (Lånad bild )

Barnen slutade tidigt i från skolan i dag  ,,  bara att ge sig ut med dom ..I Vårsolen :-)
Trevlig fortsättning på Måndagen och Veckan ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!