Lördag 16/3 sol o Bandhagen !!!

Upp tidigt o gav oss ut tidigt ... Blev en lång promenad och sedan lite fika i Bandhagen ..


En lugn dag i solen .. Var lite trött efter resan fortfarande ..Börja känna att jag inte har samma ork som normalt ..Har alltid älskat att sova men nu mer än vanligt ..
Fäegade även håret i går fredag ..men om jag känner mig rätt så lär jag inte stanna mörkhårig någon längre stund ..Blev så otroligt solblekt av solen när vi var på Cypern ..Gillar verkligen inte kritvit hår ..
Här är en bild från innan jag färgade ..Blev rätt stor skillnad
Otroligt gräslig jacka ( den enda jag kan ha nu.).Hoppas värmen kommer fort så den kan åka långt in i garderoben ..
Kvällen avslutades med Grillspett ,potatissallad ,sallad ..Riktigt gott :-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!