Tisdag 26/3 O planering för påskbordet !!!

Eftersom jag har barnen/ungdomarna varannat lov och Påsken är inte min i år ( tyvärr) :-( ..Så har vi bestämt jag o ungarna  att fira påsk i morgon Onsdag ..Så i dag blir det till att fixa mat och godis till dom ..
Påskpresent har dom redan fått ..Blev kläder till ungdomarna o (hittade billiga)Surfplattor till små killarna .. 
Har även börjat leta efter sänghimmel till Spjälsängen ..Svårt att bestämma mig ..Lite olika bilder på olika som jag funderar över ..

                                                     Bild nr: 1 helvit ...


                                                      Bild nr: 2 med Rosa ...

                                                    
                                                  Bild nr: 3 Vit med grått ..


                                                       Bild nr: 4 genomskinligt

                                                         Bild nr:5 med brodyr i tyget ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!