Torsdagen den 24/4 Solna Mimmir rosett ,

I dag blev det en till att åka till Solna och fixa till Skyltfönstret ..
Den Gula Påsken skulle bort





o blev gulligt ljusblått ..            
        
                                                                            
Har själv lite svårt för gul färg så var bara skönt att ta bort den ..Är så sugen på att gå en Dekoration utbildning ..Så får se om det blir något sånt till nästa Vår .. Ska ju vara hemma med liten till December så har lite tid på att planera för nästa Vår :-) ..Den utbildningen går att kombinera med andra jobb eftersom man kan läsa på kvällstid ..
Morgonen blev som vanlig med en lekglad Tindra ..

 Tindra har såååååå mycket klänningar ( någon som älskar köpa små gulliga klänningar "skratt" ) o vill att hon ska hinna ha alla innan hon växt ur dom .. Så i dag fick hon bestämma vilken hon skulle ha av dessa 2  .. Även om nu inte hon förstog hahaha ...







 och till behören gör mycket .. Såååååå gulligt med benvärmare o små koftor ...





Hann med lite lek med storebrorsan Samuel .Som älskar att göra grimarser så fort kamran kommer fram ..Hopplöst att ta kort på honom ..Han var Iaf glad för . sovmorgonen från skolan ..








På Gång mot Solna ..Min safari tjej ... Kom på när jag åkte att exakt den färg som Mimmi har i rosetten med prickar  vill jag att liten ska ha på tapeterna den dagen hon får eget rum ...




 Kom på när jag åkte att exakt den färg som Mimmi har i rosetten med prickar  vill jag att liten ska ha på tapeterna den dagen hon får eget rum ... Har även sett att så många klär upp sina små flickor i så sötta rosetter ..Så fort liten får mer hår kommer det bli rosetter på henne ..



Sj hade jag en långklänning på mig ..I kylan ..Frös såååå mycket .... ..Härligt att det är åter långklänningar nu i vår ..Gissa om jag kommer leva I min (Y) ..



Gillar att den är vinröd också ..Har förmågan annars att bara köpa svart eller vit ..
Den här koftan fick det också bli i dag ..Värmen är tyvärr borta här i stan :-( .. Men till helgen ska den komma tillbaka ..



Har varit på jakt efter Jeansjacka i ljusare Jeanstyg o nu har jag äntligen hittat en ..Eller blev 2 en ljus o en mörk hahaha fast gör inget om jag köper dubbelt då det var 25 % rabatt .. Bilder kommer i morgon på dom ...
Nu blir det tv mys med Badhotellet ..Gillar verkligen äldre typer av serier ... Trevlig kväll !!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!