Söndagen den 27/4 .. Första Picknicken ute !!!

I dag fortsatte det fina vädret så vi begav oss till Tyresö ..'
Tindras kläder för dagen !!!

Jag skulle vara duktig o för en gång skull ha 2 uppsättningar av kläder till Tindra ..
Självklart så klarade hon då hela dagen med ett sett ..Gumman då !!! Var så duktig :-)))) ..Här gör hon det hon gillar allra mest !!! Borstar tänderna hahaha .. Lär inte bli några problem med tänderna där inte (Y) ..

Gillar verkligen Tyresö o har gjort det i massor av år ..Alby frilufsområde åker jag till så ofta som möjligt ..

Perfekt där  ..Nära , lugnt ,Grilla ,   träna ,bada ( på sommaren) , se på Djur , leka i skog o lekpark , eller bara ta en fika uppe i huset eller Picknick i det gröna ..Finns även ett till Cafe där nu så antar att det är fler än jag ..som gillar det stället .. Tindra o Anders framför Huset ..
  
Blev Iaf första picknicken för i år .. Härligt !!

Och första någonsin för Tindra ..

Lite trist att inte alla var med men vi kommer hinna med massor av Picknickar under sommaren med alla barn/ungdomar ..
Blev Iaf Lax sallad ,

kaffe , Apelsiner osv ..

 Var lite kyligare nere vid vattnet så blev en rask promenad runt ett spår där ..

 .Så fint o skönt att få röra lite på sig ..Plus behövligt för mig "skratt" ..


Efter våran promenad ..Som tog kan ja lova Phhhhh !!!! blev det till att ge sig av o se på ett nytt Objekt (Y) !!!!!

Jag är en sån där som alltid går in o ser nya objekt på Hemnet o försöker passa på att gå på visningar under söndagar ..Så såg på ett radhus i dag .. Var fint men på tok för litet för oss .. Bara 2 sovrum ..
Skulle betyda att 4 barn skulle behöva tälta på tomten hahahaha kanske inte så poppis kan ja tänka mig ..

Hade tänkt hinna måla 2 stolar när vi kom hem igen ,,Från svart till vit .. men var helt slut så det får bli i morgon Ist ... Min våriga kvistar från gårdagen !!!

Billigaste o vårigaste blommorna o kvistarna finns gratis ute i naturen ..Bara ut o plocka men se upp så dom inte är fridlysta bara ..

Nu bums i säng i morgon är en ny dag o vecka ..
Trevlig kväll !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!