28/4 Sol , solglassögon , Pomp De Lux

Blev en långpromenad på eftermiddagen ..
Såååååå skönt ..Min Samuel lurade mig att det var kyligt ute så jag kläde på mig .. Aldeles för mycket ..Blev galet varmt ..Och Isa hade knyckt mina solglassögon ..Så var bara att använda dom andra ... Hahaha förstår inte vitsen men att ha så ljusa glas ..Så av mad en massa kläder o brillorna fick snällt ligga kvar i väskan  :-) ...












 Kvällen blev lugn då killarna var ute med sina kompisar ..Så roligt när alla barn är ute Ist för bara inne med spel (Y) .. Blev lite gos med lillasyster innan dom somnade ..Man blir verkligen trött av solen ...










Ett Tips !!! Har hitat jätte fina babykläder (speciellt flick kläder) ..Kolla in den här sidan (Y) ..Så mycket fint ..
https://www.pompdelux.com/





Själv funderar jag på  jacka o klänning till liten ..Priserna var rätt ok också (Y) ..
bilder kommer på dom i nästa inlägg !!!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!