29/4 Tisdag !!! Pollen , kläder , jogga !

Idag vaknade jag och var sååå allergisk .. Var bara att ta lite medicin ..Skönt jag hade det hemma .. Så hux flux blev det bättre ...

Isa ville ha prinsesskläningen på sig i dag .. Och självklart fick hon det ..Skrev fel igår ..Dom håller inte på med teater i skolan utan spelar in någon film ..Hoppas jag får se den också (Y)












Tindras kläder för dagen !!! I dag fick hennes stora syster vara mer prinsessa ..Liten tyckte att klänningen var Sååååååååååååååååååå fin ..Hon kunde inte slita blicken från den "skratt" ..Skruttan då hahaha ...








Här är jackan och klänningen jag tänkte beställa från Pomp de Lux .. Visst är dom fina ..Ska nog köpa in lite mer också ..Fast det här blir kläder till Tindras 1 års dag ..Eftersom dom har stl från 80 så lite stort än för liten o hon har massor av kläder i 74 ..Så nu har jag börjat köpa in stl 80 ..Gäller att ligga steget förre ..






Behöver köpa in en massa till Samuel , Elias,Isa och Jimmie också .. Men bilder på det kommer sedan ..Där kan man knappast köpa secondhand längre ..Försöker hitta men dom vägrar oftast ha det ..Tyvärr .. Snart börjar även reorna ..Så väntar nog lite eftersom allt ska vara sportkläder för dom killarna .. Själv längtar jag bara tills man får ligga på stranden igen ..Och i år utan en dunder mage (Y) ..

Nu ta tag i dagen ..Liten sover o jag är redo för min vanliga joggingrunda (Y) ..
Trevlig dag alla !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!