Måndagen den 28/4 Ny vecka som startar med tvätt , Hårfärg osv ..

Då var det måndag igen !!!
Gillar Måndagar speciellt nu när jag är föräldraledig .. Var lite annat når man skulle upp till jobb .. Tog oftast imot men inte nu inte .. Började veckan med att tvätta bort all smutstvätt som blivit för veckan .. Och röja upp i ungarnas rum .. Så det ser hyfsat ut när dom kommer hem igen :-) ..


Isa kom hem en sväng innan hon skulle till skolan o var så glad att hon äntligen har en klänning hon ska ha på sin teater ..Hennes Faster lånade ut den o ingen kunde blivit gladare än jag :-) ..Då slapp jag köpa något som endast används en gång  .. ..Roligt Iaf när hon är intresserad av teater o visst är klänningen gullig ..





Samtidigt som jag tvättade i tvättstugan såg jag till att fixa utväxten .. Blev så där härligt skiftning i orange ..Men strunt samma .. Vill enbart färga nu eftersom jag försöker få tillbaka kvaliten på håret o blekning är inte alls bra för håret ..Sen vill jag heller inte ha det där krit vita .. Inget för mig det inte ..Men orang ..Hmmm ja ja får bli Silverchampo en tid framöver ..











Har även hunnit vattna o fixa lite med mina blommor på balkongen ..Dom stakrarna var helt torra ..Hoppas dom kommer ta sig ...














Tindra sov så sött sin förmiddagsvila .. Perfekt att hon sover länge så man hinner med allt man vill under tiden :-) ..





Nu ut o handla in lite mat till dom här 3 dagarna vi är här i stan ..På Onsdag är det dax att ta ungarna till Ön .. Det ser jag fram imot ...Dom har inte varit på Gotland sedan i somras ...Samuel har redan hunnit kommit hem o Tindra har vaknat för länge sedan nu .. så snart är hela huset fullt igen ..Så bäst jag skyndrar mig ut ..






Hålde på glömma ..Tindras kläder för dagen .. Blev Vårig med sin små blommiga blur o kjol ..





Trevlig start på dagen o veckan ! <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!