23/4 Onsdag !!! Åter tillbaka på bloggen !!Stor dag i dag ..Första dagen Tindra kryper !!!

Hade tänkt börjat blogga på en annan sida men känner att jag fortsätter här ..Lättast så .. Så jätte skoj om ni vill heja med i min blogg värld ..Även om jag är fruktansvärt dålig bloggerska ..


Har hänt otroligt mycket sedan jag sist gjorde inlägg o idag är Tindra stora tjejen på snart 9 månader  o har tom börjat krypa .. I dag så kröp hon riktigt tidigare har det varit hasningar fram o tillbaka
Kolla in det här .. Stackan halkade så på golvet bara ..
Tyvärr blev bilden liten men syns lite Iaf .. Fast att rekommendera till er som ser ..Stäng av ljudet ..Liten var rätt ledsen imellan åt ..Jobbigt att behöva kämpa fram till favoriten ..Tandborsten "skratt" :-) ..
 Hej va det går ..



Söttgumman !!!





Hon är aktiv hela dagarna nu o allt som kommer i hennes väg river hon ner ...
Den här är ju för go ..Gung tjejen :-)))) ..









Har mängder av bilder o klipp på liten o dom andra ..Men det får bli en annan gång ...







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!