25/4 Fredags mat !!! Suchi o Räk chips !!!

I kväll var det inga ungdomar o större barn hemma så vi passa på att köpa hem lite Suchi ..
 Så inget Tacos i kväll ..  Bara ÄLSKAR Suchi ...Mums  ..
Hade lite myskväll med lite nyttigare variant Ist för enbart Chips ,Dipp och Godis som vi brukar ha ..

  Till Let´s dance .. Nu börjar det dra ihop sig på dansgolvet ..Blir spännande att se vilken som vinner i år :-)

blev  Räk chips ..Perfekt o lite bättre än vanliga Chips 160 kalorier i en portion av Räkchips.
 Gillar när dom Pysser upp i oljan  hahaha ...( Gissa om jag vill ha en Fritös nu ) !!!

Perfekt o ( mycket) bättre än vanliga Chips 160 kalorier i en portion av Räkchips. vaniga Potatis chips är det melan 492- 540 Kalorier per 100 gram .... Billiga också   bara 8-9 kr på Willys ..Speciellt eftersom jag försöker dra ner på Potatis också ...
Tog grönsaker att Dippa Ist  .. Är ärligt tom godare än Potatis chips ..
Vill äta gott även fast jag har tagit bort Socker , mycket fett och minskat mjöl ..
Jag vill inte följa någon specielle diet utan följer det som fungerar för mig o kommer fungera även i framtiden .. Liten var jälvklart också med .. Lila Linslusen !!!
Trevlig fortsättning på helgen !!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!