29/4 Tisdag ... Shoppingdag ,Fönstershopping o Secondhand fynd :-)

Blev en dag på Söder i dag efter förmiddagens måsten o träning :-) ..
Har börjat se lite på Avslutningskläder !!! Har ju ett gäng att köpa till !!! Var inte så lätt efterom det är rätt tidigt ..Har kommit på att det är mycket bättre att vara ute i tid än i sista minuten ..Som jag brukar ..Veckan innan Skolavslutningen ( eller kanske tom dagen innan ibland "skratt" ) brukar jag börja jaga kläder ..Brukar sluta med att allt är slut o man får ta något som är så där men funkar ..Så nu i år ska jag tänka ut o se till att alla är fina tom liten ..Eftersom hon kommer hänga med o se på avslutningarna (Y) ..Lite tips fick jag ..Indiska är perfekta kläder till Isa som har en lite egen stil (Y) ..Vilket ska uppmuntras ..Den här klänningen var jätte söt ..



Till killarna hittade jag tyvärr inget ..Men ska hitta något så fort som möjligt ..Ska även se på nätet !!!
Så här ser det ut i butikerna för Liten !!!
På POP såg det ut så här ..
Härligt med färg men när man letar efter vita kläder så blir det lite fel ..Men tänk vad underbart med alla dessa färger på sommarklänningarna i sommar på alla småflickor som har förädrar som dyrkar Pop kläder ..Roligt att det inte bara är ränder på ders kläder ..













Hittade Iaf 2 vita på H M ..Efter många butiker o letande  ..Fast det var som sagt bara fönstershopping nu ..  Och hittade även en fin kjol som passar skolavslutningar  ..Men den blev helt nerröstad av Isa när jag kom hem ..








Visst är det fint på Indiska på Ringens köpcentrum !!! Underbart med all färg ..








Får sån lust att ha lite blå accentfärg i vardagsrummet nu ...
Och skulle även vilja ha dessa ..Visst är dom helt sagoligt fina alla 3 ... Allt från Indiska ..Det skulle bli så fint med silver och lite blåt mot allt det vita ..Mina barn tycker vi bor i ett sjukhus ..Fast är perfekt med allt vit eftersom man bara kan läga till lite färg så är det som ett nytt rum (Y) ..











Tindra var mindre road av alla kläder o saker så vi gav oss av o såg på leksaker ..Även om hon inte riktigt hänger med hahaha ..Om hon inte får testa leksakerna så klart "skratt" :-) ..










På BR hitta vi lite nya Sparkcyklar o leksaker som kommer passa perfekt till Elias o Tindra på deras födelsedagar ... Då killarna börjar bli stora o mer önskar sig spel o sånt så blir det inte så mycket därifrån man kan hitta till Elias ..Lego ska jag Iaf köpa över näter också ..














Eftersom jag var på Söder så hamnade jag så klart på Secondhandbutiken Emmaus ..Och nu blev det inte fönstershopping längre .. Blev så mycket kläder och tom en leksak till liten ..för endast 160 kr ..JIPPIE !!!!








Inte dåligt 10 kr/ st för alla barnkläder o 20 för vuxen ..Inte dåligt för en  Pop klänning som är så gott nyskick (Y) ..Stor tumme upp för det ..stl 92 men den är rätt liten så Tindra kan säkert ha den snart ...Hittade även en Solhat i en av mina favorit märken " Burberberry " ..
















Tindra avgudade även sin leksak ..Får se hur länge det varar ..Visst bev hon även fin i sin (nya)klänning ..








Busgänget !!!!





Har varit en lång dag i dag o nu ligger allt i väskor överallt här hemma ..I morgon ger vi oss av ..Så nu bums i säng  !!!
sov gott !!!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!