25/4 Äntligen Fredag :-) ...

Sååååå skönt med Fredag !!!
Var helt slut i morse när alla barn / ungdomar skulle iväg   .. Trist med en sån dålig start på dagen speciellt när alla utom liten ( så klart) skulle till sina pappor över helgen ..Hoppas dom får en rolig helg alla 4 : a ..
Sj  har vi bara tagit dagen som den kommer ..Hade inga måsten eller något o i det här underbart fina vädret så vill man bara ut ..
Tindra o mina kläder för dagen .





Tindra har så mycket kläningar så hon hinner växa ut dom innan jag knappt hinner använda dom så då vill jag föreviga dom på åtminstånde ett kort "skratt" ..

Själv tar jag tillbaka det  jag skrev om gult i går hahaha :-) ..Är en härlig färg som gör en glad (Y) .. Jag gillar inte alls att matcha ja hahah ..För mig får allt match från topp till tå :-)
 
Har mina 2 månader som jag försöker att tänka på vad jag stopar i mig ,träning o vikten så i dag har blev jag lite extra glad när den visade 2 kg mindre ..Jösses är 1 kg per dag .J.I.P.P.I.E !!!

Tror bara vi som kämpar med vikt kan förstå den känslan :-) ...Annars är inte kg det viktiga utom mer att man ska må bra ...
Blev en snabb lunch ute på balkongen ..Så skönt med att värmen är tillbaka ..Känns som att du blir det en riktigt fin helg .. Kommer skriva mer om min mat senare ..



Nu ut i solen på en promenad ...Gäller att ta vara på värmen o solen nu .  Snabbpromenad 30 min -240  kalorier ..Hahaha så här håller jag på hela tiden nu ..Måste bara köpa en matvåg ocksås ..

Trevlig Vårdag i solen ... Och start på helgen !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!