Fredagen den 2/7 solen,o värmen stannar kvar !!!

Sitter nu o klipper lite bilder för mina uppgifter på en av kurserna ..Så blir en liten paus i allt klipo klistrande ..I dag blev det ännu varmare ..Tror snart att Sverige kokar ..Kan inte minnas när det var så här varmt sist ..Så jag o barnen åkte fort till Älvsjäbadet ..Jimmie 17-Åringen hade sista dagen på sommarjobbet ..O dom blev bjuden på lunch ..Fin avslutning på det jobbet ..Tror nog han kommer sakna det lite ändå ..Själva var vi som sakt o badade ..Eller ska jag vara riktigt ärlig Tindra sov sina 2 timmar , jag solande o killarna sprang i mellan fikat o badet ..Så vi har rätt lugna dagar nu i solen.. Eftersom Tindra är så liten o vill skydda henne så mycket som möjligt från solen så blir det 2 timmar i solen o den stunden sover hon i skuggan i sin vagn o sen göra annat   ..Oftast är vi bara hemma o tar det lugnt men försöker att vara ute så mycket som möjligt när det blir lite svalare igen ..I går tog jag en powerwalk ..Jösses klockan var över 19 på kvällen o ändå så flött jag bort ..Så nu ska jag bara ta det lugnt så länge värmen är kvar ..O det passar mig perfekt !!!
Snart åker vi iväg från stan ..Längtar efter att komma bort nu ...Men tills dess så tar vi tillvara på dagarna med bad ,vila , pluggande , osv .. Plus i dag blev det så klart Tacos till midag ..Det är riktig fredagsmat för oss dat ..
Lite bilder från gårdagens kväll o dagen ..


































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!