Måndagen den 23/6 Fixardag !!!

Eftersom Anders ska hyra ut sin lägenhet över Almedalsveckan så passade det bra att fixa till den lite ..Som dom flesta killar /män är kanske inte inredning det viktigaste så jag fick fria händer ..Blev en sväng till Jysk o Rusta  J.I.P.P.I.E !!!! VAR ÄVEN REA ..Gissa om jag var nöjd ..S..Hann tyvärr inte till någon Secondhand ,, Finns så mycket fint på alla ställen ( även billiga ställen) nu o jag gillar ju att fynda ..Blev både gardiner ,( Har saknat gardiner i A:s vardagsrum  ) kuddar , matta , lyktor , Kökshanddukar osv osv ..

Tog lite förre o efter bilder ..
Inga gardiner o inte mycket kuddar ..




Efter mitt piff blev det bra mycket mysigare o varmare där ..




Blev färger i lila och sand färger ..








Blev en ny köksmatta också ..I plastig matrial så passar perfekt i ett kök  ..Kostade bara 49 kr på Rusta ..Visst blev det bättre !!!
Förre

Efter !!!

I köket blev det lie mer svart o blåa färger på handdukarna ....

Fick tummen upp o applåder av liten ..Söttisen då (Y) ..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!