21/7 Äntligen börjar jag mina utbldningar !!!!

I dag är det min namnsdag så gav mig själv en bra present ..Nämligen 2 kurser ..Hahaha skojade bara ..
Firrar inte Namnsdagar men började kurserna i dag ..Spännande !!!
Blev så inne i uppgifterna så kom inte i säng fören efter kl 1 ..Lite för sent när man ska upp o se till att 17 åringen kommer iväg till sitt sommarjobb kl 7 ..Så i morgon får det bli tidigare jag sätter mig o pluggar ..Iaf så kan jag starkt rekomendera Distansstudier ..Skulle inte man kunna studera på andra ssätt en dom så kallade vanliga tiderna så hade jag aldrig kunnat studera nu när jag har många barn o alla kräver sitt .. Detsamma kommer hjälla när jag ska ut o jobba ..Tänker helt klart starta eget o ha mina egna tider som fungerar för mig ..
Nog om det var en jätte fin solig o varm dag även i dag ...
Lite bilder från mitt stök när jag pluggar Stylistkursen Är enbart stayling för hem ..Men i framtiden så kan jag även tänka mig att jobba med att styla människor :-)..Så roligt o i morgon ska jag även börja med Dekoratörkursen ..Ser redan fram mot det ..










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!