Torsdagen den 26/6 Budda o fina Lyktor o Triss !!!

Har glömt helt att vissa dom fina lyktor jag fyndade på Jysk häromdagen .. För hela 6 kr st :-) ..O så roligt när det fint med deodlampa i så bara att hänga upp o vänta på att det ska bli mörkare ..Passar perfekt till kräftskivor eller Surströmingsskivor i Höst !!! Ett litet tips !!!
Tindra har väldigt lustig stil nu förtiden hon kryper på rumpan o det här är hennes favorit när hon sitter  ..Men mest går hon efter möblerna nu eller så vill hon att man ska hålla i henne så hon kan gå .. Nu ser jag fram mot när hon kan gå själv .. O nu har jag även en Budda :-))) Hittade på ÖB ..
Nog om mina fynd ..
Tog en rask promenad från Visby i dag ..
Tyvärr blev det inga miljoner den häer gången heller ..Hmmm !! Men nästa gång så blir det säkert storvinst på Triss !!

























Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!