Onsdagen den 2/7 Firar Elias som blivit 10 år !!

I dag passade jag på att fira Elias ..han blev 10 år när han var hos sin pappa ..Den 19/6 ..Så nu har ag 3 stora killar ..
Riktigt kalas ska han ha när skolan börjar ..Nu är så gott som alla kompisar bortresta ..Det är en av nackdelarna att fyla på sommaren ..Men ett plus är att man kan få firande firandra flera gånger ..Han fick bara lite smått nu så blir det mer till kalaset ..Dom ska få ha  Laserdome. kalas i år ..Skönt blir det att inte ha det hemma o låta någon annan styra upp det ..
Samuel tappade en tand så självklart kom tandfen i natt hahaha :-) Mamma du kan ge mig pengarna på en gång ist ..Snacka om att dom börjar bli stor ..Men klart at allt måste vara som vanligt med Tandfen "skratt" :-)
Har börjat att spara (MYCKET) pengar ..Är en del jag vill ha o behöver varje krona som blir över ..Så har verkligen börjat tänka på matinköpen ..man kan spara massor där ..Bara man orkar åka runt lite ..Allt det här fick jag för 350 kr ..Visst är det otroligt !!! Så nu blir det till att leta extrapriser o åka runt .. Är så dåligt väder nu ..Tur liten gilalr att vara ute o gå ändå ..Har verkligen haft tur med henne ..Så gott som alltid glad ..
Vet inte var sommaren är ..Borta !!!! Tydligen så i väntan på det köpte jag hem lite pyssel till barnen ..Finns risk för mycket spel o tv annars ..
Är sååååå trött på alla spel så nu får dom spela en halvtim ssedan göra annat en timme ..
Bilder från dagen !!!



































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!