Söndagen den 26/6 Sista dagen på Gotland !!!

I dag är det sista dagen på Ön för den här gången , o regnet öste ner  .. I morgon åker vi hem ..Lite tråkigt nu när Almedalsveckan börjar ..Och dom som ska hyra A:s lägenhet över veckan kommer tidigt i morgon o då måset vi bort ..Så nu gällde det att fixa det sista ..Det behövdes lite fler tallrikar o glas ..Sånt om alltid gårr sönder eller blir kant stöt . ..Trist att inte Ikea finns här men då får man hitta andra lösningar ..Så vi gav oss av mot e Secondhand jag gillar ..Hittade både glas o tallrikar som var riktigt fina ..Ser helt nya ut Tyvär blev det inga bilder på dom men därimot på en jacka jag tänkte köpa men stog imot för den här gången .Visst var den fin ..
Har under veckan åkt förbi en sportaffär flera gånger  ..Står stort att det är utförsäljning upp till 70 % ..Så var dax att se där inne nu ..Hittade mycket fint men blev bara lite kläder till liten o en termos ..Den här kaffe älskaren har verkligen saknat en termos sedna min gick sönder ..Även bra för liten med Välling ..Så nu kan jag dricka massa kaffe ute o liten välling "skratt" :-) ..


























Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!