Torsdagen den 19/6 Mot gotland :-) !!!

I dag gick vi upp tidigt för att ta oss till färgan o mot Gotland .. Var sååååå trött men kvicknade till undan för undan ..Var så skönt ..När vi väl var på båten så hade vi hytt ..Så lugnt o skönt o man kunde se på tv:en hela resan o sova i lugn o ro ..Jag som aldrig brukar sova ..Nu sov jag gott ..Iaf i 30 minuter ..Sen ville Tindra ha sin mamma vaken resten av resan ..Väl framme åkte vi o handla sedan hem till Anders föräldrar ..För byte av bilar ...Är det trista med ön ..Man är så fruktansvärt beroende av bil ..Ogillar det stort men samtidigt så är ön så fin o man kan ju cykla som många gör här på Ön ..Åkte sedan mot södra Gotland o se på ett hus ..Var ett riktigt renoveringsobjek ..Jag tyckte det skulle vara perfekt , tyckte vi kunde sätta igång direkt med renoveringen hahaha ..A tyckte inte alls som jag ..Medans jag Älskar det gamla så gillar han det praktiska nya ..Hmmm !!! så gissa om det blir lite olika åsikter oss imellan  ..Åkte ut o såg badstället där ute ..Var riktigt fint med minigolf o allt ..Perfekt för ungarna mina .. Men som sakt han vill inte det jag vill så blir nog inget med det köpet ..Så får se om vi hittar något annat här på ön ..Finns så många fina hus ..SÅ tillslut hitar vi nog något (Y) ..
Lite bilder från dagen ...




































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!