16/6 Städa o Röja bort så mycket som möjligt !!!

I dag är det första dagen på sommarlovet för barnen/ungdomarna o eftersom 3 är redan hos sin pappa så är det väldigt lugnt här hemma ..Passade på att röja i klädkammaren ..Såg fruktansvärt ut där innan o skönt att få lite årdning .. Alla saker får jag lämna till Secondhandbutik .. Vi har aldelens för trångt här hemma nu så skulle verkligen behöva få bort en massa som barnen inte anvnder längre ..Ärva saker o kläder blir svårt nu eftersom jag inte kan låta saker ligga i flera år ..Fast klart jag fyndar kläder hela tiden så det behövs endå inte o köper enbart på rea , secondhand eller liknande .. Har så såvårt att köpa saker till fult pris nu förtiden ..Som tur är var Tindra rätt lugn när jag röjde men det tog hon igen på kvällen ..Fast då fick hon leka med Jimmie ..Måste även visa den fina västen jag köpte sist jag var på Ön ..Så fin o kostade endast 50 kr ..Fick även ett packet från en jag fyndat på Blocket i dag ..Så fina Rhalf larens klänningar till liten ..Hann även med att se lite på rean på Jysk ..Såg så mycket fint ..





















































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Onsdagen den 15/3-17 Min födelsedag !!!

Tisdagen den 13/3-17 Med inrednings planer för terassen !!!!

Måndagen den 13/3-17 Ny vecka !!!